Це зразок т.зв. “Євроетикетки”. За правилами ЄС така інформація має міститися на будь-яких шинах для легкових автомобилів, які присутні на ринку ЄС.
Етикетка шин ЄС – це система маркування, яка використовується в Європейському Союзі для надання інформації про характеристики шин у кількох ключових сферах, зокрема паливну ефективність, зчеплення з мокрою дорогою та зовнішній шум від кочення. Етикетка схожа за концепцією на етикетки енергоефективності, які використовуються на побутових приладах, і покликана допомогти споживачам приймати більш обґрунтовані рішення при покупці шин. Етикетка є обов’язковою для всіх нових шин, що продаються в ЄС, і має розміщуватися на видному місці в місцях продажу.
Чим це може бути корисно?
Перш ніж щось казати запам'ятайте будь даска, що всі значення, крім шуму, на цій етікетці, відносні. Тобто шина отримує оцінку тільки в порівнянні з іншою шиною, взятою за еталон.
Клас енергоспоживання - цей показник каже про те, більше чи менше палива витратить автомобіль на цих шинах відносно того ж автомобіля на еталонних шинах. УВАГА! Маєте розуміти, що ідеалом в цьому сегменті будуть “пластмасові” шини, які зовсім не гальмують навіть на сухому асфальті.
Стійкість до аквапланування. Якщо орієнтуватися на цей показник, ви маєте ризик купити дуже ефективну “дощову” шину, та зтерти її за один сезон на літніх трасах, або, отримати такий собі музичний інструмент, який буде псувати вам настрій странним гулом з-під машини весь термін експлуатації.
Рівень шуму. Так. це, нарешті, фактичний показник, АЛЕ і тут ви маєте критично ставитися до цих чцсел, тому що заміряється воно все в ідеальних умовах на одній швидкості. Тобто. На 90км/год це може бути одне число, а вже на 130 це буде гучна шина. Тож питайте спеціалістів.